Fortsätt till huvudinnehåll

Så överraskande, så utmanande!


Varuhuset Pub i Stockholm lanserar Nina Persson från Cardigans som nytt ansikte utåt. Coola Nina och ... Pub? Oj, oj, oj det ska bli väldigt spännande att följa utvecklingen av Pubs omfattande förändringsarbete av såväl butikslayout som varumärkesprofil. Den preliminära målgruppen är modemedvetna konsumenter, främst yngre och kontorsarbetande... Modeoraklet Nina bidrar till högt ställda förväntningar. Kommer Pub lyckas förena varuhusets profil, image och identitet? Fortsättning följer.

Populära inlägg i den här bloggen

Digitala kontakter med Telia

Min nya telefon inhandlades i Telias butik på Sankt Eriksgatan. Jag försökte shoppa loss via nätet men lagret var tomt och sajten stängdes ner för uppdateringar så jag fick nöjet att träffa Gustav IRL istället, nice. Trevlig norrlänning. Idag får jag mitt första sms från Telia: "Tack för att du tecknat abonnemang med Telia. Undrar du över något, är du alltid välkommen in till oss. Hälsningar från Telias butik på Götgatan i Stockholm". Götgatan? Jag bor på Kungsholmen. Jag träffade Gustav på Kungsholmen. Vad ska jag till Söder och göra? Skärpning Telia.

Detaljerna som gör skillnad

Tänk er en våtservett eller en citronskiva i en skål vatten... Tänk er räkluktande fingrar. Kombinationen är enkel, oslagbar och självklar. Snälla Bistraud i Grisslinge: tänk ni också.

Underlätta för kunden, tack.

Tack för din beställning, Din första tidning levereras inom 3 till 6 veckor. Trevlig läsning! Med vänliga hälsningar, Bonnier Tidskrifters Kundtjänst PS. Eventuella frågor eller kommentarer kan tyvärr inte besvaras på denna e-post adress. Okej, jag förstår att jag inte kan svara på mailet men en kundtillvänd kundtjänst anger då alternativa tillvägagångsätt.