Vi shoppar som aldrig förr men vad kräver vi som kunder egentligen? Och vad är företagen beredda att göra för att få oss att öppna plånboken? Låt oss titta på vilka förväntningar som finns, huruvida dessa uppfylls och hur man bör gå tillväga för att skapa goda och lönsamma relationer. En sak är säker - det ska vara lustfyllt att konsumera!
Min nya telefon inhandlades i Telias butik på Sankt Eriksgatan. Jag försökte shoppa loss via nätet men lagret var tomt och sajten stängdes ner för uppdateringar så jag fick nöjet att träffa Gustav IRL istället, nice. Trevlig norrlänning. Idag får jag mitt första sms från Telia: "Tack för att du tecknat abonnemang med Telia. Undrar du över något, är du alltid välkommen in till oss. Hälsningar från Telias butik på Götgatan i Stockholm". Götgatan? Jag bor på Kungsholmen. Jag träffade Gustav på Kungsholmen. Vad ska jag till Söder och göra? Skärpning Telia.